一個個測驗接腫而來.壓得我喘吾到氣,再加上學生會噶事務,活動,就更加系抽吾到身,放鬆吾到自己,時刻都系緊張噶狀态.
期未考試將在一個月後舉行,為左吾使補考,為左我噶會考成績考好d,我會傾盡全力,將成績推至高峰.
雖然有甘大噶期望,時間系幾甘緊逼,但我都會堅持將我身邊發生噶事逐一寫上呢個blog.
今日lunchtime音樂學會同步操槳隊舉辦左一個午間音樂會.嚮操場舉行.一開始就系合唱團表演,跟住噶系合唱,個人表演.我以為會有我地學生會舉辦噶singcon得獎者演唱添,點知竟然無.最後系由步操樂隊表演,我細佬都嚮到,吹住個大型喇,吾知有幾重噶呢.
下星期有我地呢介學生會最後一次舉行噶活動~[譏谨一餐].到時會有好多嘉宾表演,梗吾少得我地噶正班主任陳文俊老師啦,好期待.因為上次singcon個時矩都有表演,氣氛好high,個個都話encall.矩今次好似系唱[借一秒],吾知今次會點呢.雖然身為學生會噶幹事,但竟然最後一次噶活動我都吾參加,講起來都慚愧!希望搞得成功,聲聲有色啦~
幫學校搞噶倒數活動仲未搞掂.都系個班衰鬼拖住我,一向我嚮老師噶眼中做野都系好有責任心,好快交到貨咖麻,俾個班衰鬼累到我連last day都吾知搞吾搞得掂添,唉,阻住曬我d時間,我噶信用無啦,點算啊~累到我交吾到貨我實鬧你地餐死噶.我吾再會系一個好相宜噶姐姐,聽住啦你地,絕不輕撓你地.你地d妹妹同我醒定d!
|