| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 1 日 星期一  |
| 2007-01-01 |
分類: 未分類 |
今日成日都好悶,,,,,,
無咩野做,,,,
係度hea,,,,,
唔想溫書,,,,
仲未做晒功課,,,,,
大獲,,,,
|
2006 年 12 月 31 日 星期日  |
| 2006-12-31 |
分類: 未分類 |
我今日返左教會,,,,,
今日係靈風區成區禮,,,,,
個d咁既花炮,,,,,
響到呢,,,,,隻耳仔好痛,,,,,
跟住完左之後,,,,,
同細細粒,劉碧佢地去左溜冰,,,,,,hehe,,,
我唔識溜冰架,,,,,跌左好多次,,,,好痛>3<
劉碧話好驚,,,,唔夠膽,,,,
溜完之後,,,,,,好攰
同劉碧一齊搭火車返粉嶺,,,,,,
跟住就搭小巴返屋,,,,
今日打住咁多先,,,,,好攰,,,要休養,,,,
88~~ |
2006 年 12 月 29 日 星期五  |
| 2006-12-29 |
分類: 未分類 |
我個blog新開,請大家多多支持~~~
原本約左細細粒食野,,,,點知出到黎佢話食左野,,,,最後都無食到
跟住返教會,,,,今日係敬拜讚美日,,,,,阿丁有係台上面唱歌,,,,,
跟住返到屋企,,,,,老媽子出左街,,,,今晚唔返>3<,,,,呀哥又返左工,,,,又係得我自己1個係屋企
悶,,,,,,
細細粒.....要記住我同你講既野呀 |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
|