今日俾小燕姐話,而加好火
你冇病呀嘛
上堂講一句野都唔俾
香港有言論自由嫁
* * *
放咗學之後
俾某個叫唐子軒嘅kai子狂用筆同IS textbook嘅光碟仲有唔知邊個嘅瑩光筆dum我
最後我係臨出classroom之前
攞起咗個粉刷,然後成個粉刷拍埋去唐子軒件杉到
(距離咁近,唐子軒冇可能唔中)
然後我九秒九放低個粉刷,即刻衝咗出班房,去到中間樓梯果陣聽到唐子軒係到大叫
「駱敏瑤,你唔好走呀」..........
今日我哋TSK女籃C Grade打學界對West Island
點知15:13...
輸咗兩分,死得好慘
下次一定要打好D
一定要咩位,要搶籃板-進攻同防守籃板都要搶哂!
不知從那一天開始
我逐漸發現我們的距離比我想象中的還要遠
我不知道你在想什麽
我曾嘗試了解你多一點
可惜我失敗了
在你心目中,我到底是什麽
是不太熟絡的朋友?
是普通朋友?
還是好朋友..........