cursorshelp
[㏑肥叉子™部落∫]〝-﹎◇必須cm↗﹊ka
↗日日都要對住學校d prefect↙

→扮晒野咁∥

真係忍夠地啦.\/.
FatChai
暱稱: ["肥唐"]
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
文章分類
全部 (19)
周圍遊一遊 (3)
無聊滴低能生活 (13)
未分類 (3)
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
好友名單
網站連結
e-Class
Uwants討論區
web msn
小微滴xanga
禾滴xanga
寂寞﹏男孩" 滴spac...
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 160
今日人氣: 0
累積人氣: 3074
≒唔該cm⊿
今日係2008 年 2 月 25 日  星期一   晴天
﹌thx√


香港涉谷--銅鑼灣 開心

分類: 周圍遊一遊

唔好意思!!

好耐冇打理個BLOG!!

呢日我紅十字步操完之後,

就去咗香港涉谷--銅鑼灣~

我坐西鐵嗰陣,

因為無聊得滯,

影咗兩幅自拍

(如果唔靚,請多多包涵~)

之後坐地鐵嗰陣,

見到呢個奧運倒數計時器,

原來奧運好快就到啦。

然後到咗銅鑼灣站啦~

然後去咗怡東酒店吔浦飛,

好多嘢吔呀

呢盞燈都好靚呀~

之後,就周圍行,

原本我想去睇嗰個怡和午炮,

http://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%80%A1%E5%92%8C%E5%8D%88%E7%82%AE

但係因為遠得滯,

所以冇去到,

但我係告士打道對面,

都見到佢,

之後就行一啲潮流商店,

佢地賣嗰D產品真係CUTE呀。

 

 

臨走之前,

就去咗SOGO(祟光)買嘢,

入面好多都係MADE IN JAPAN

我哋之後買咗D嘢,

跟住就返歸喇......

 

 特大廣告~

牆上畫,覩唔覩??

回家......(坐地鐵轉西鐵)

 
‡肥唐™´係2008-02-26 09:36 PM ← 打左呢篇野 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   睇完唔該俾個cm仔"





訪客留言 (返回 FatChai 的日誌)


w07pk 於 2008-03-14 05:56 PM 發表:
哇哇@0@`
估唔到你令仔左喎`
知唔知我係邊個呢?!
我係你小學同學哇/\___/\''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



泡泡 * 浴 於 2008-03-02 01:37 PM 發表:
十卜
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



[[欣]' 於 2008-02-28 06:27 PM 發表:
嘩!!大個左可以做攝影師啦...*-*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Adachung 於 2008-02-27 08:59 PM 發表:
cM aR` >
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
學識踩單車^^"
250問>3
我生日哇"
再黎個100問^!^
[7-7]
TORO貓 - JUMP 遊戲機
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌