| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
≒唔該cm⊿
今日係2008 年 5 月 20 日 星期二 
﹌thx√
|
|
媽子滴生日"  |
分類: 無聊滴低能生活 |
今日,
我放左學之後,
要去紅十字做宣誓典禮綵排,
D動作超麻煩...
最後一次步操,
陳XX企係我右面,
佢見到我就話想打我,
小佢!
想打我又唔打我,
唔夠姜呀?!
自己又矮,
樣又7,
而家超唔鋸佢...
走個陣,
落雨~
唔記得帶遮,
好在我個FD肯遮我,
唔係就變落湯「肥叉」*
*(肥叉係我個花名)
買左杯珍珠奶茶,
正~
返左歸,
先醒起今日係媽子滴生日,
原來,
今日食扭扭批,
超得意...
請大家為四川大地震滴死難者默禱~
|
|
|
|
|
hi~又黎比CM仔你啦∼ 要多D去我個BLOG留個CM
|
|
|
S!u﹏平 於 2008-05-25 04:36 PM 發表:
CM喔" 努力+油喔"
|
|
|
[[NGa欣]' 於 2008-05-24 08:06 PM 發表:
-3-'CMM,,
|
|
|