| FatH0u |
|
暱稱: ✖ ×肥°﹏ °佬☆ 性別: 男 國家: 澳門 地區: 花地瑪堂區 |
| MORE... |
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
 |
2009 年 5 月 11 日 星期一  |
| 食得好飽..好開心啊!!!!! |
分類: 未分類 |
今晚補番琴日媽媽節食飯..
同埋舅父加舅母加二個表妹@@..
好鬼得意...
哈哈..笑死我啦..
之後..老豆加舅父話啤啤?.
叫左2枝啤..
我同啊哥都有飲..
之後遇到..
老豆個小學同學..
又話同我老豆+啊媽飲番杯..
我啊媽5飲得..
叫我飲..
飲埋真係好飽..
之後再同舅父吹下大學讀邊間好..
唉,,
又就快到大學ge時間..
之後我同啊妹走先..
走到come buy..見到發膠..
吹左2句水..
今次食飯好開心啊..
大滿足@@..
PS:媽媽....希望你年年都咁開心啦~!
|
網主回覆
死kai榮..
---____--- Posted at 2009-05-12 06:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ck2 於 2009-05-12 01:35 PM 發表:
哈哈哈- -''
|
網主回覆
笑物野-,- Posted at 2009-05-12 06:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
waikun 於 2009-05-12 01:10 PM 發表:
^v^ 肥仔 我無睇錯你"
|
網主回覆
當然!@@ Posted at 2009-05-12 06:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唉d物野呢?
思姐=.= Posted at 2009-05-12 06:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝曬-v-
Posted at 2009-05-12 06:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| |
 |
|