| FatH0u |
|
暱稱: ✖ ×肥°﹏ °佬☆ 性別: 男 國家: 澳門 地區: 花地瑪堂區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2009 年 5 月 29 日 星期五  |
OH..  |
分類: 未分類 |
今日第一堂測文法...
我即刻-0-,,
居然睇到第23課d野- -
我仲以為5洗tim,冇溫過T_T
錯曬lu...0_0..5知幾多分呢?
真係..連測3堂..
爽死..物理- -..
個個都係到..做咩我5洗講啦..
心知肚明..
下午測左操作..合格@@.
不過5係好高..得67分..
跟住去左睇數學.ge分數...得戈72分..
唉..個個都咁高分,,
算啦..下個星期一miss返黎lu..
又考試lo..又到最後一段的時間啦..
又係時候狂溫習ge時間了..
各位人兄...努力吧.
|
|
|
k3771 於 2009-05-30 02:55 PM 發表:
我都系得9字頭咋
|
網主回覆
5好係到串人-0- Posted at 2009-05-30 06:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我都低左啊cry,,,,唉,,又要日日系到見佢猛笑,,, 都吾知佢笑乜~
|
|
|
Keng88 於 2009-05-30 12:56 AM 發表:
............................................. 我都低左
|
網主回覆
收啦..你..成89分的人.. Posted at 2009-05-30 06:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
數學我地都未派.. 佢話其他班有人未測. . 唉; 努力啦 朋友們
|
網主回覆
係有人未測..
會計班有條拉仔,,
所以我地都係知道個分咋. Posted at 2009-05-30 06:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
幾分啊你.. Posted at 2009-05-29 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| |
 |
|