|
|
2009 年 3 月 24 日 星期二  |
| ^_^ |
分類: dairy |
今日心情不錯
但多口食多左朱古力
人地話食甜野會開心
唔知係咪因為咁而
心情不錯
我班輕起朱古力潮
個個都食朱古力
今日冇去dramama
好似好衰咁~>_<
hoilday班會活動重decide緊
有冇人想去ocean park??
mei ting 話集體買會cheap d
但我都係prefer d 唔洗去咁遠的place
bbq,唱k,swim
簡單d
that's all for today
|
| 發表時間:2009-03-24 05:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|