前幾日得知莪地乙組(初中)的比賽時間系,,28號,
由于..27號的丙組同埋28號的乙組都繫高手雲集..
可惜..教練悟俾莪地去睇丙組or甲組的比賽牙..(原因,悟想上課..想走堂)
聽日..丙組開賽喇//盞
真系好想去睇牙..畢竟.莪師傅都落場喔.
莪想睇下佢系點打..到場上再偸下師
__________________________________________________
尋晚因爲過于無聊.
所以上佐體育网..查看佐關于莪地比賽的
報名錶.出場名單.同埋比賽對手
好開心..莪第一場預賽悟使打.直接跳入淘汰賽.
不過..都有D擔心,,
莪連第一場都未打,就直接跳入淘汰賽.
(正常Ga系,要打贏第一場先入到淘汰賽噶ma..)
甘即繫莪要同一個勝方打第一場..悟知打悟打得贏呢..
雖然佢悟系睇校的.但繫
成嗰乙組,就得莪地裡嗰級別最多人
(每個級別最多得24人,莪地組就系最多人.24嗰)
教練話,就算5場贏晒都悟一定入到前八牙..點算ya
__________________________________________
打完之後.仲要繙學a..//哭
過佐中秋..想落澳門去玩下..同D fd去咯,去行下.近近地
返來就要專心讀書喇!!!
13班的家姐話:佢地班6號去場K喔,都悟知去悟去好..
莪又悟識佢地D人..佢地班D人生日,去唱K.開party..做咩叫埋莪喔..
莪存不存在都不重要la!!
__________________________________________
Jt同莪同一日打..仲嚮莪地隔離嗰個場..
為佢祈禱..Jt一定要贏牙,,
莪都要贏,儘量喇!!贏嗰冠軍返來!!
金牌,要送俾Jt牙!!莪仲要追翻佢返來!!!
i love Jt
BY:小漁
|