2011 年 8 月 11 日  星期四   晴天


強戰回歸(?) 分類:

 又過左一排冇更新

又冇上msn

可能有人會以為我死左......

但我仲未死呢!

 

至於我去左邊?

只係鄉下d親戚自遊行黎到探我地+觀光

我就要做一個類似一個導遊既角色啦

帶佢地周圍去

返到屋企點都要讓部電腦比d表妹表弟(今次黎既同輩都細過我呢^______^)

做大哥哥的感覺真的吾錯呢>////////<

但有人吾彩我呢......

得個表弟同我最熟

其他就......

 

呢幾日有一個反思

就係有時自己就算點努力去做

到頭來都係得吾到人地的認同

自己一心想變得更強

但現實的力量實在太大

大到真係不能想像

我的夢想....會成真嗎?

 

我差少少就迷失了

好彩我仲記得

當年自己對自己的承諾

當年自己所創造的奇蹟

冇錯

任何情況我都吾會放棄!

 

 






訪客留言 (返回 Fcng 的日誌)


TunGHunG 於 2011-08-11 12:54 PM 發表:
你就好啦 有咁多弟弟妹妹 WWW
夢想是啥 !?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

全部都係表弟表妹
好耐先會見一次
係屋企只會見到戈幾個惡心的家姐......
 
夢想?
吾講了
放係心中就ok~
當我達成就話你知啦
 
Posted at 2011-08-11 09:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siusui_v 於 2011-08-11 11:07 AM 發表:
`comments;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Fcng
暱稱: F君
每月文章
文章分類
全部 (433)
? (8)
日常 (179)
(96)
(2)
碎片 (8)
(46)
未分類 (97)