2012 年 1 月 22 日  星期日   寒冷


所羅門--我回來了!----後記 分類: 日常

 本來琴日已經想打blog了

但友人叫我一齊玩game

咁就搞到今日先啦

 

我呢次係去左台北

但只係台北都已經好大了

去親邊都搭車搭個幾鐘

真係搭車多過玩.....

 

其實呢次都冇咩地方值得講

因為去到邊都係得一個字----悶= =

 

如果你問我覺得邊到最好

我只會講台灣d風景最好

因為我影既相9成都係風景

 大家可以係我既相薄睇到

但睇睇下你可能發覺

原來全部相都係冇人樣的- -!

吾係我第登抽走曬有人樣既相

只係......

我覺得影人冇咩好影(包括自己

你與其去影人

不如去影比人偉大同壯觀得多的大自然啦!

 

不過 

都有d吾係風景黎的

呢個係九份門口既一間雪榚店既雪榚(手不是我的

雖然好似好威但其他人話比我聽係冇咩味的...... (所以我先冇買

 

呢個......

其實我吾點解大家都知道原因啦

 

相就講到呢度

再講一講呢5日啦

我係去左5日4夜

一落機就搭車去食飯......

第一餐就覺得幾好食

但過多幾日先知道中招了

餐餐食既野.....係一樣的- -!

一開始就係送上一個飯桶

然後就係魚...豆腐....最後仲要一定係橙!

算啦...都好過冇啦

順帶一提

我今次過得最開心既時候吾係係咩景點

而係酒店同d同學係床上玩........................................................................................啤牌

大家有講有笑

點都好過去景點行了- -

係咁啦

咁啱已經新年了

祝大家龍年快樂啦~






訪客留言 (返回 Fcng 的日誌)


TunGHunG 於 2012-02-06 03:06 PM 發表:
龍年快樂 ~~
之前都冇用電腦 宜家補返 ((笑
台灣我都想去呀 仲有日本...
廣洲長隆 深圳歡樂谷 果d ..
中川翔子首歌幾好聽 ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Fcng
暱稱: F君
每月文章
文章分類
全部 (433)
? (8)
日常 (179)
(96)
(2)
碎片 (8)
(46)
未分類 (97)