2012 年 6 月 11 日  星期一   晴天


2012-06-11 分類: 未分類

 各位好

大家吾知記吾記得我呢

但到底有冇人知道我既存在呢?

睇下之前既留言數就知係冇啦

 

就算係咁

好耐冇更新既我都要更新

我之所以冇更新

係因為上個月開始返工

由18:30 - 23:30

返到屋企都12點了....

但朝早又11點先醒

所以吾係好多時間上網

所以都有係冇做-w-

 

話說我個假都過左吾係好耐

仲有三個月...orz

但今個月尾有畢業典禮

前幾日要綵排

但今日返工時聽fd講我戈日要早d返

因為好似有獎拎(?)

吓囧囧囧

係真吾係啊

我都有獎攞囧

 

我預計大約過左半個月份工就應該吾做了

到時係可以有多d時間同大家吹水了-w-

(但大前提係有人睇同comment)

i will be back !!!

 

 






訪客留言 (返回 Fcng 的日誌)


KawengHoo 於 2012-06-15 12:22 PM 發表:
路過...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



toby26 於 2012-06-11 09:18 PM 發表:
cm;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Fcng
暱稱: F君
每月文章
文章分類
全部 (433)
? (8)
日常 (179)
(96)
(2)
碎片 (8)
(46)
未分類 (97)