2012 年 10 月 24 日  星期三   晴天


寬別將近半年的測驗.....今天再戰....結果是... 分類: 未分類

 真係好耐都冇試過咁有雄心壯志了

從中學的畢業考後都冇測驗都有5個多月了

好耐都冇試過晚上一個人坐低溫習

但可能就係因為咁

我好似少看左呢次測驗的威力

大部分都留係測前一晚先溫

但基於要溫的內容眾多

而且內容又是英文

結果用了比預測更多的時間

最後........我5點先訓...........

只但只係溫左5分之3

 

所以我特意係第二朝早d起身

一點上堂

十點就起身了

雖然只訓5個鐘

但都不太影響溫習進度

但最後都係冇時間溫曬

最後一課我開了trans-am

用5分鐘就看完了

 

但最令人驚訝的出現了

就是對方都有trans-am!!!

戰界:

雖在測驗的問題上大部分都可以

但可能因為吾夠訓的關係

答題的速度明顯慢了

最後也不能全部做完.........................

 

算了

測驗完了

就去上埋最後一堂

但呢個時候

trans-am結束後性能的下降也出現了

在上堂的時候

當我集中地看個板時

突然吾知點解頭一陣劇痛

之前都未試過咁痛

然後身體就不自覺地向傾...........

暈倒了orz

好在當時係坐係到

冇人見到我暈了

然後好快我就醒來了

但頭痛都仲健在

最後...我只好請假吾返工了

 

在這次激戰後

我得到的是2天的休息-重陽同星期三的冇堂

有呢2日我就可以休足地休息

然後以全新的姿態重投戰場!

 






訪客留言 (返回 Fcng 的日誌)


妹妹~~ 於 2012-10-26 05:40 PM 發表:
果然上學真辛苦呢~~
不要太勉強自己了~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Fcng
暱稱: F君
每月文章
文章分類
全部 (433)
? (8)
日常 (179)
(96)
(2)
碎片 (8)
(46)
未分類 (97)