2012 年 12 月 9 日  星期日   晴天


無論如何.......我也是不會放棄 鬱悶 分類:

 以前

我曾經做過好多錯事

不論呢d事係因為自己無知定天真都好

錯左就已經係錯左

又因此我失去左好多.......

所以我同自己講

我要去保護......為了不再失去

因為失去了太多.......才會懂得珍惜

但看來我仲係同以前的一樣無知和天真

依然係做出錯事

一點也沒有長進呢

根本就實行不了自己的承諾

 

但即使係咁

我也不會放棄

繼續去令自己做得更好

可能期中又會做錯事

但......我實在不想再失去

不要放棄!!!絕不會放棄!!!!

放棄了就一切都會結束!!!

即使世界放棄了我

我也不會放棄世界! 

 

即使令歪曲變大也要生存下去

就是為了破壞更大的歪曲

雖可能會做成更多的錯

但..........請明白我的人可以原諒我.......................................................................................................................................嘉喬






訪客留言 (返回 Fcng 的日誌)


妹妹~~ 於 2012-12-12 05:20 PM 發表:
好吧~~~~原諒你了~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chau0506 於 2012-12-10 05:08 AM 發表:
就算與世為敵也沒甚麼大不了呢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Fcng
暱稱: F君
每月文章
文章分類
全部 (433)
? (8)
日常 (179)
(96)
(2)
碎片 (8)
(46)
未分類 (97)