好傷心. 但又好現實. 雖然唔知結局是如何. 但人生也要計續行下去. 我覺得令太唔易做將美國人現實地反映出來. 呢套野真係令我諗到好多野. 有開心冇唔開心. 有啲諗通左.有啲仲轉緊牛角尖.
今日我找番Erika 太陽之歌隻cd . 好懷念. 雖然我現在是中情於Beyoncé (相信打後都是). ~.~ 但有時找番啲旧cd 諗番以前啲野. 都幾好啊.
聽番以前中意聽架歌真係會諗番以前啲野架. 有開心有唔開心. 我聽番DrumMania 啲歌. 諗番以前一放學就早漁頭1,2點先番到屋企............ 仲有音樂機迷會....... 好懷念...