いらっしゃいませ!
               Bienvenue!
                        ¡Bienvenidos!
                                   Welcome!
                                                 歡迎
Felex
暱稱: Felex
性別: 男
國家: 澳門
地區: 望德堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-24
BIONIC
2010-05-26
2010-05-13
2010-05-09
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
每月文章
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 97
今日人氣: 4
累積人氣: 2079
2010 年 1 月 24 日  星期日   晴天


今日終於睇完令太唔易做第一季 傷心 分類: 未分類

 好傷心. 但又好現實. 雖然唔知結局是如何. 但人生也要計續行下去. 我覺得令太唔易做將美國人現實地反映出來. 呢套野真係令我諗到好多野. 有開心冇唔開心. 有啲諗通左.有啲仲轉緊牛角尖.

 

今日我找番Erika 太陽之歌隻cd . 好懷念.     雖然我現在是中情於Beyoncé (相信打後都是). ~.~ 但有時找番啲旧cd 諗番以前啲野. 都幾好啊.

 

聽番以前中意聽架歌真係會諗番以前啲野架. 有開心有唔開心. 我聽番DrumMania 啲歌. 諗番以前一放學就早漁頭1,2點先番到屋企............ 仲有音樂機迷會....... 好懷念... 






訪客留言 (返回 Felex 的日誌)


rickyhoi 於 2010-03-24 09:27 PM 發表:
个Vista好感人丫~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Cherry_123 於 2010-03-06 02:21 AM 發表:
cm=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SUTSUT520 於 2010-01-27 08:28 PM 發表:
@.@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ShanL0ve 於 2010-01-24 08:19 PM 發表:
=) CM .
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]