康~HONG
Felix_hong
暱稱: Mr.康
性別: 男
國家: 澳門
地區: 望德堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-08
2010-01-29
2009-12-20
2009-12-10
我走la
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 194
今日人氣: 1
累積人氣: 1739
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 14 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:SF車隊成立日期 )


2009 年 8 月 27 日  星期四   晴天


2009-08-27 分類: 未分類

上個星期去左hk buy部notebook同埋buy左幾件3......但係今日就有d 5開心.....今日中午我grandmother比左我$200磅比我....雖然係有d開心....但係佢d$$我5想要....非是又好似欠左佢d野咁.....之後佢比左我老豆.....呢d我都5理la.....跟著我尋晚有野做諗返我以前d野就真係有d 5 happy la.....我諗返我以前d野.......諗返我grandmother佢照顧我d野....跟著就有1種5捨得佢ge feel....驚我走左.....見5返佢咁.....
岩岩我老豆話buy眼仔.....話以後可以係msn同我傾計......但係講真戈句我就真係5係好想同佢傾lo......我話咁你咪話"5洗la....我部notebook有眼仔你見到我咪得lo"跟著佢就同我好大聲講"你份人真係5逆呀.....去到咁遠讀書5理屋企"我戈時幾想同佢講"而家個屋企搞到咁都係因為有你.....我去咁遠讀書都係為左你咋.....如果5係我都5想去咁遠讀呀".....跟著我呀ma前幾個禮拜偷偷地問我佢同我老豆離婚好5好......我諗左好耐....之後我講左"你如果5中2我老豆咪離lo.....+上而家呢個屋企都5似屋企la"......咁又係ge我老豆日日都為左好少野就係到屌.....仲要每年我派成績表都嚟1次星球大戰....所以離婚仲好....到時佢話我咩我都非是煩



2009 年 8 月 13 日  星期四   晴天


2009-08-13 傷心 分類: 未分類

唉~今日照舊返個無聊ge英文班之後同左我英國個fd去機鋪打機.....日日都係咁.....跟著返到屋企超悶咁上網.....上上下網冇lala諗返呢2年同澳門d fd玩ge時候......呢2年我真係玩得好開心.......特別係係機鋪識戈d灣岸fd.....佢地個個都對我very好呀......我有咩事搵佢地.....佢地即刻幫我手.......搞到我有d感祝..........但係當我諗返係去英國讀書就有d 5捨得我d灣岸fd同埋海星d fd.......特別係我識左好耐ge brother(肥虔.....LV.....呀俊.....呀寶and呀dog......)......+上我今日我老豆同呀ma同我講要我係英國過2年適應左戈到d生活先好返......咁即係我可能2年後先見到你地......1諗係呢到我就更加5捨得我澳門d fd.......仲有1個月就要同澳門d朋友 say 88 la......真係好5捨得你地呀



2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天


2009-07-09 愉快 分類: 未分類

60問@_@

 

 (1) 被點到必填,不填代表你不尊重傳給你的人和問卷
(2) 請老實的回答每一個問題

(3) 不行擅自塗改題目

(4) 寫完請點10位小朋友,不可不點

(5) 點完後請通知那10位小朋友他被點到了

 

 

1.我的大名:康少^^
2.我的生日: 2月6日
3.誰傳給你的:基基

4.說出十二個好朋友:肥虔.....呀狗...呀俊(hks)....基基....enjoy....monsters sisters fucks(卓柏卡布拉姐妹).....豬西姐....king kong....妹子.....假j.....7頭

                                                                            

5.有沒有男女朋友:有
6.生日想要得到什麼禮物:咩都冇所謂(有心就ok la)

7.近期開心的事: 去左上海玩la
8.近期壓力大的是:讀書
9.未來想做什麼:大人物
10.有沒有喜歡的人:有la
11.同學會要回去找老師嗎:我都想...但係5知有冇機會

12.跟誰出去最幸福:我ge女人
13.如果你的兩個好友吵架 :和事佬
14.跟情人出去最想去哪 :南灣
15.聖誕節要做啥:同fd出街
16.最想跟誰過聖誕節:my honey
17.有沒有起床氣:5知
18.有幾個兄弟姐妹:無
19.最喜歡的一首歌(男生的): kong
20.最喜歡的一首歌(女生的) : again
21.喜歡什麼顏色:紅...黑...白
22.上廁所會不會先沖水? 梗係會la
23.愛不愛我 : 點愛
24.喜歡男生還是女生: 梗係女la
25.頭髮有幾根: 我都5知有幾多條
26.吃跟睡哪個比較重要: 睡
27.初吻在何處:秘密                                         28.身高多少:175cm"
29.遇到好兄弟(鬼)妳跟他說的第一句話是:近排好嗎??
30.有沒有一見鍾情的經驗:成日都有
31.有沒有性幻想對像:冇(係呃你)
                                                           32.跟被妳點名的人說一句話:你被點名                                                                                                33.跟你最好的fd子說句話: my friend
34.最愛哪個節目: 卡通...haha
                                       35.你會重色輕友嗎: 應該5會卦
36.喜歡怎樣穿著的男生(女生): 簡簡單單就ok la
37.最愛的baby做什麼事時最認真: 傻笑
38.脫光衣服後想做什麼: 沖涼
39.妳報台帳號多少:what?

40.平常假日最喜歡做什麼休閒活動: 打機
41.一天上幾次廁所:點知@_@
42.最想大聲說什麼 : hihi                                   43.半夜敢不敢自己上廁所: 敢
44.上廁所會不會脫褲褲:咁你沖涼除唔除褲?
45.我是誰:人
46.誰很欠打:enjoy...haha
47.現在很迷什麼 :my honey
48.睡相很差:你點知架..
49.現在的時間:7月9日 12點38 am
50.是否痛恨傳給你點卷的人:不是 ..
51.體重多少: 5知
52.今天天氣: ok啦
53.你懷孕了嗎: 我又5係女...點有呀                                                                      54.現在在做什麼:上網
55.你現在想睡覺嗎: 不想
56.你若中樂透最想做什麼: 買大屋...養狗仔
57.現在最想吃什麼:冇wo

58.你晚上都有爆肝嗎:= =....咁你有冇呀
57.期中考are u ready:過左
58.喜歡喝什麼:水                                           59.你是豬嗎:不是
60.你住哪:macau
點名:
enjoy
monsters sisters fuckers
小白

妹子

豬西

呀俊

牛奶姐

呀婷

Fred

 



2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天


2009-07-07 愉快 分類: 未分類

今個星期同我老豆去左上海玩......1落機去左過關........過關戈時超得人驚.....我行去測體溫部機戈到.....冇lala`響左.....之後就比人拉左我去測溫.......我戈時幾驚有h1n1要我隔離7日呀><><......好彩最後都係冇事= =.....跟著呢幾日.......日日都係食同行街......到左夜晚同老豆落club同篤波.......haha我估返到澳門1定肥左幾磅^^