今日我要去補習,其實我自幼就唔Like補習,我好討厭
但係我媽咪佢要我去補英文,我心想:其實補同唔補又有咩分別
如果我係懶,係都唔溫習,我成績又點會有進步
補習根本沒有幫助
我自已其實都好清楚,如果我努力的話要考好成績根本唔難
補習呀!求求你唔好再困擾我啦!我受夠啦!
你放過我啦!
可惜佢永遠都唔會知我有呢個既想法