FionYu123
暱稱: ☆小百合♀↗
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
生日卡 煩死人啦!
害怕
慘..慘..慘..慘
比人放飛機
一個誤會
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
@魚旦之記@
alex blog
cyrus
KAkileung
旺日記
琛日記
BB Bog
2007 年 6 月 25 日  星期一   晴天


愛的選擇 感動 分類: 未分類

琴日,我同一個愛我既人講左一D野!

我知道佢會好hurt,我知佢真係好好仲2我!

我琴日叫佢唔好再追求我!佢不單冇罵我,反而解釋比我聽我好似愛個個人既野!

佢好關心我,怕我被人玩,怕個個人會傷害到我!

我一路睇住佢打既野,我個心好痛!

 

 

夜晚,我係張床

我不斷想著佢講既冇一句說話

我好後悔、好傷心!

點解我佢絕佢,佢絕一個咁關心我、咁愛我、咁錫我既人!

琴晚,一直係張床到哭,哭左好耐!直到我把淚水哭乾了,哭到我累透了我才入睡!

我怪我自已,點解要咁做!點解我要識到呀峰,如果呢個人冇出現過,咁咪好!

我好怕佢會做傻事,可能因為咁我琴晚睡得不太好!

總是發惡夢,睡得一點也不甜!

我夢見一個人係崖邊跳左落去,當時立即把我驚醒,我發現我雙手不斷的震,我真係好驚!

我好想既刻打比佢,我好想聽到佢把能令我安心的聲音,但係我最終冇打到!

因為當時己經3點幾鐘啦!

 

今日,我上堂總是不專心!

我記得佢同我講過佢今日派卷,佢仲講過佢數學考得唔係太好!

我怕佢會唔開心!我擔心佢,我打算食lunch打比佢,問下佢點!

但係冇打到,因為我唔記得左佢電話!

 

e+佢正在期代我對佢既回覆!

我也只能回答佢,我發現自已著緊你,遠超過我著緊呀峰!

我同你去街個日,我沒有任何一分鐘或者一秒鐘想起過呀峰!

 




訪客留言 (返回 FionYu123 的日誌)


路人 C 於 2007-06-30 05:08 PM 發表:
我個人覺得:

其實你到底中意邊個多d

你心知肚明

已佢又咁關心你

如果你唔簡佢

你可能會好後悔 好後悔

因為你錯過左一個咁好 ge 男朋友

你唔會覺得好可惜咩 ?

另外

你拒絕左佢

你都會覺得唔舒服 la~


===================================================================

我的話: 黎 la

俾 D 時間自己

好好咁抉擇



以後我都會 keep 住上黎你個 blog ga!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



就是天空 於 2007-06-25 08:43 PM 發表:
琴晚其實我都無好好咁訓過...一閉起雙眼就會唸起某人話
"因為牙恩中2牙峰囉"就係呢句...
我真係好痛好辛苦...我果時差唔多抖唔到氣>口<
唉...今日番學勁勁勁大個黑眼圈圈=_="
真正既愛..唔係花言巧語亦都唔係物質上既野
係包容,原諒同理解 缺一皆不可
我從來唔會放棄你,希望你都係.
下次想打比我就打啦...我隨時都on call
你有唔開心,開心既事我都好想知
我會默默支持你既
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



[[冰澈]] 於 2007-06-25 08:40 PM 發表:
傻妹...你自己都知道心裡面係點諗啦...
點解唔試下俾個機會自己,,俾個機會佢呢?
雖然我唔知佢係d咩人...但只要你願意踏出第一步...
就算將來真係會分開...都唔會有後悔...
唔知你會唔會聽我講...但我都只係想講我既心底話
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]