今日如常咁開電腦、on MSN。好似好平常咁,不過好唔習慣,見到佢卻唔係Hi佢,因為佢講過冇咩特別事唔好搵佢。
見到佢自已心疼,好唔習慣見!不過似終都會變,無論人、定係個心都會變。不過既然佢e+咁幸福就唔應該左住人地啦,我都會祝福佢地。琴晚訓得唔係幾好,一上床D眠淚就會不自覺咁落下,哭左一陣就訓著左啦!琴晚想通左一樣野,無論佢愛邊個都好,只要佢幸福同仍然生存,我就已經覺得好好、好滿足啦!我會默默咁祝福佢同佢既愛人,直到永遠。我以後都要繼續開開心心咁生活,因為唔開心咁過都係冇用,反而我D朋友會為我擔心,咁倒不如開心咁過日字啦!
「祝你們永遠幸福地快樂!」
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
電燈膽 (鄧麗欣)
能迴避嘛 我怕了當那電燈膽
黏著你們 來來回 委曲中受難
一個我被撇低 卻又很不慣
要走的一剎又折返
能承認嘛 我故意當那電燈膽
他日你們完場時 入替也不難
善良人埋藏著最壞的心眼
妄想一天你們會散 會選我嗎 *
|