今日要返暑期學院
一早7:45起身,見到個天好暗
我仲以為未天光tim
原來唔係,so用9秒9換衫去地鐵站等雪雪
好彩冇遲到姐,唔係佢實嬲左我 哈哈
返到學校,比個看更呀嬸查牌
我同雪雪一齊話咁多人返,有D仲冇著校服咁你係咪查曬呀!
佢冇言而對,哈哈win左
返到去係小食部食早餐
雪雪幫我買0檬茶
之後就開始左辛苦既一日
一早就同班中一班繩網
仲要將個肥仔訂起
超辛苦。唉....累死我啦!