| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 23 日 星期四  |
| 2010-09-23 |
分類: 未分類 |
唉...今個中秋過得好鬼無聊啊!!!
又唔係一樣咁過......
我今年既生日差唔多到啦!
我阿爸 阿媽年年都唔會知......(超無奈 )
我諗今年都唔會係例外!!!
總知......唉 講多都傷心
中秋放假放假 都唔知放乜鬼野假
十點起身 電腦又爭唔到 電視又爭唔到
搞到全日都訓訓訓 訓訓訓 訓死!!!
佢哋唔出街 我都悶死!
兩點 走一個爭電視既 我至有得睇
睇到四點 都冇野好睇 跟住訓左
訓到六點 再走一個玩電腦既......
今日過得唔容易啊!
|
| 發表時間:2010-09-23 06:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
sh1v14 於 2010-09-23 10:17 PM 發表:
|
|
|
sh1v14 於 2010-09-23 08:31 PM 發表:
|
網主回覆
車...睇完資料至知 Posted at 2010-09-23 08:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sh1v14 於 2010-09-23 07:34 PM 發表:
|
網主回覆
唉...珊珊姐 睇下你 你都唔知 我好失望 
Posted at 2010-09-23 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|