唉~
今日真系unlucky啊...
發生左好多事~
今年我系C班.
但系我D朋友調左去D班= =
好彩C班個班主任:
"Miss伍"
都好好人,^^
聽日要正式返學la
吾知可吾可以順順利利呢...