FionaMok
暱稱: - tsZwaI`
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 5 月 19 日  星期二   晴天


2009-05-19  

嘩嘩嘩!
今日好鬼熱
上到課室之後舒服曬
本來可以睇校園電視
點知電腦壞鬼左
最後溫pUt
gd=)

外籍老師果堂
全部人都唔聽佢講
因為黃碧琦唔係到
yEaH!
同小mo`kam kam`係到傾計
牙敏係到溫書
咁乖?!
I.s堂悶.又冇實驗做-3-

lunch`學校
1:30要上hall測驗
聆聽好簡單

上數學堂
要落去操場果到量唔知咩野
整堂唔駛上
緊住又班主任堂

冇咩聽佢講野

放左學之後
同kI`yInG`一齊去食下午茶
好似師奶咁
係到玩吸珍珠
吳其同某人係到噴出D珍珠出黎
勁核突
某人仲噴2次添
係到狂笑

hApPy DaY`

           
發表時間:2009-05-19 06:13 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 FionaMok 的日誌)


lovestephy19 於 2010-08-03 07:57 PM 發表:
c0MM3nT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shirielai214 於 2009-10-16 11:02 PM 發表:
comment..!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loveanke 於 2009-09-26 12:29 AM 發表:
COMMENT:>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tiffany821 於 2009-07-24 03:12 PM 發表:
同月同日生日(x`

supp0rtx]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BY_LOVEYING 於 2009-07-15 07:13 AM 發表:
comment;3`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ClaudiaTunG 於 2009-06-05 04:59 PM 發表:
C0Mm3nt`fifi;}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thz 你牙!
I y0u!
Posted at 2009-06-10 10:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yInG__Babii 於 2009-05-19 08:09 PM 發表:
擺明係比你嚇親啦..
個呀嬸o左嘴呀.
我認..我有嘔.
不過冇吳其咁核突.
諗番起勁想笑.
咩都嘔出黎.
"已經笑緊喇"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係比我牙
係比你地!
吳其係超核突牙!
我諗番起都覺得勁好笑
Posted at 2009-05-19 08:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiki ;p 於 2009-05-19 08:07 PM 發表:
唔洗搞辨啦你 ~_~
唔好以為你俾人個印象係唔講大話
就講大話啦 /33\..
唉 FIFI`你幾時變到咁/33\
明明大家都有份噴架ma t^t
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嘩嘩嘩!
吳其..你咁對我!
依家d人已為我係d咁既人喇
咩形象都冇曬喇
嗚嗚
我冇份噴牙
Posted at 2009-05-19 08:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiki ;p 於 2009-05-19 07:57 PM 發表:
係囉 ~_~
靜係講我同塋-0-
明明自己都有份-___-..
格離"木台"D人都望晒過黎啦搞到..!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我冇份牙!!
冤狂牙
格離d人係比你地嚇親架
Posted at 2009-05-19 08:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yInG__Babii 於 2009-05-19 07:53 PM 發表:
咁你打某人既意義係咩呢?
你前面都打左.同吳ki`yInG`去食tea啦=.=
我冇噴珍珠囉....
你勁核突囉-,-唔知咩事.
咩都嘔晒出黎.仲要用手接住..
搞到我都[[唔小心]]同好斯文咁噴左比黎咋~
"打上面呢段野打到我笑"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈哈..我專登架!
想睇下你會唔會知道..
我冇噴D野出黎牙!
你同吳其屈我-;
你嘔得勁核突!
Posted at 2009-05-19 08:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]