今日星期日 本來打算做好哂D功課既 不過冇心機做...

今日媽媽買左個新枕頭俾我 係雅蘭牌子架 應該會好好訓..
而且仲有呢個薰衣草香 可以鬆弛神經 哈哈~

(我唔知係咪真既.個介紹係咁寫..)
今日叫左CheV上黎我屋企 因為好悶悶丫 可惜盈唔係屋企 如果唔係叫埋佢上黎!

CheV上黎 所以我就執好間屋 不過都係馬馬虎虎..(因為好少執野)
跟住我地睇動畫 又睇漫畫 仲打左陣機tim!
超好玩丫 我地係玩太鼓果隻game~

其實我之前都想玩架喇 因為係上次係機舖見到人地打得好激! 不過未夠年齡 所以冇玩..
最後就送CheV返屋企喇~
聽日要跑9分鍾耐力跑 都唔知點算 我打算跟住呀爽 好似有一次都係跟佢跑跑得唔錯
希望聽日自己平平安安 大家都係!

[p.s cherry 我睇到隻好核突既車厘子xD" =>>
]
|