朝早同媽媽一齊出門口 之後就同麗君去賣旗 我地係龍豐果度賣 好快就賣左好多~
覺得今次好似易左好多咁.. 可能因為自己十膽左! 次次都好主動咁走過去柵住d人..
但係我黎黎去去都係果一句"唔該幫手買支旗喇" 有好多人都肯拎錢出黎買~ 但都係有食檸檬既時候...
去到天平村果邊 睇到有兩個大嬸係度鬧交 個見更管唔到 Call左兩個差佬黎分開佢地 好多人圍觀丫
有個賣報紙既叔叔佢話好悶 同我買左支旗 kaka*
有人見我係陳融學生 所以係咁問我野... 有人同Ida陳融係名校tim 笑死我喇!
10:28我就賣哂喇! 跟住幫Ida賣埋淨低果D 10:37我地兩個都賣哂 好自豪丫!
上次9點幾開始賣到12點幾先賣左4份 所以今次賣哂份真係好開心丫!
返到屋企食完飯 我同悠姐去東門 點知過關果度等左差唔多45分鍾 而且整牙果個曾醫生好cleap
整痛我隻牙仲爽痛我個嘴 有冇搞錯! 最衰黃醫生放產假 如果唔係可以好快Ko!!
遲左好多先可以行街街 3點4點幾先行得 不過都買左好多令衫!
有姑姐係度 唔怕俾人呃錢~ 俊俊佢好煩丫 成日想我同佢玩 但係我又要幫家姐睇令衫 左右做人難...
最後返黎果陣真係累死我囉! 我以後都唔會係賣完旗之後過東門既!!!
|