|

唉,,TODAY佩珊又冇返學../
佢已經兩日冇返喇**
第一小息同秀華去左雨操度食野,,
我買左兩粒糖食,,KA*-3-
而秀華就買左[媽咪麵]食"
哇,,返到課室"
成班同學圍住MISS張枱,,
玩[[誠實與大膽]],,*
WELL,,IN爆*=口="
LUNCH之後,,
又去打排球""
係次係同呀晴佢地三個打*
妖,,我同呀晴狂打接波"
刀唔關事啦,,個波係向住比我GE,,
您就話..
[[E,,攪錯呀,,你地兩個打哂得啦]]
果陣時呀晴再比返您打,,
你咪一樣接唔到../>/\<"
有波比你打就暍唔到,,
冇波比您打就話人打哂,,
我頂您牙,,小氣婆*
我話您兩句就走人,,
小氣唔好系我面前小啦,,
我知您得閒會上黎我個板度睇,,
但唔該您睇完我E份日記咪發皮氣"
我刀係照返事實講,,
仲有呀,,
您有好多野刀好小氣GA*
係我同呀晴佢地忍下您咋,,
放左學之後,,又要練歌"
哇,,足足練左兩粒鍾喔"><
冇哂氣唱"
唉,,呂SIR一時惡一時唔惡,,
勁得人驚囉,,@@"


|