我的戰地日誌
我生活嘅情況。
Fish1024
暱稱: Jaws
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-10-11
2013-08-23
不斷回憶過去~
為何我會參加了HKACC?
又做100問(因為太無聊...
文章分類
全部 (229)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我的WarGame團`論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 229
留言總數: 704
今日人氣: 7
累積人氣: 5374
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


漫遊中學歷史 開心 分類: 未分類

因為e幾個星期,晚晚都夢見波sir、董sir、盧sir、陳希同老師、前3E嘅一1d朋友、Miki 、Tsin、戰友所以想番嚟見下面,同埋有d人個樣喺腦入面開始唔清楚了。

今日12:35到咗荃中,因為出面有野做,所以遲咗,唔好意思呀!今日見到好多朋友同多老師,好唔捨得,不過為咗自己,都要犧牲下d野,原來我仲未放得低Tsin,我好想約佢出嚟傾心事,但係...我琴晚喊咗成晚,我個心好痛,我真係好想知點解妳好似嬲咗我咁,好似想避開我,係咪我做錯d咩呀,做錯咗唔怕照直講囉,起碼妳都答下我啦,如果妳話唔中意我,我都可以接受,咁可唔可以做番初初認識時嘅朋友呀!?我好難受呀,個心頂住頂住,個其他人講又冇用,妳又唔會知。我今日行荃中同荃威都有兩個幾鐘,我諗起好多中學嘅野,全部係中一至中三嘅事,仲喊咗出嚟,發覺最唔捨得就係妳。

同埋我聽日可能12:00-12:30又嚟探你哋啦。






訪客留言 (返回 Fish1024 的日誌)


l0nely_babi 於 2009-09-01 10:38 PM 發表:
a_a有我名 叻啵xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好開心,妳會留言俾我- -
ps,唔知今晚又夢見邊個啦...
Posted at 2009-09-01 10:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



boscostarz 於 2009-09-01 09:52 PM 發表:
做咩牙??唔開心??
最多我俾一個抱你喇..
唔好唔開心啦..FISH哥..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我唔細啦- -
多謝關心,
ps,我冇事,
只係為朋友、老師同姖而流淚姐。
Posted at 2009-09-01 10:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]