我的戰地日誌
我生活嘅情況。
Fish1024
暱稱: Jaws
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-10-11
2013-08-23
不斷回憶過去~
為何我會參加了HKACC?
又做100問(因為太無聊...
文章分類
全部 (229)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我的WarGame團`論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 229
留言總數: 704
今日人氣: 6
累積人氣: 5373
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


好波!9月7先開學∼ 開心 分類: 未分類

今日去咗IVE迎新會,佢話又好多活動,有歷奇、野戰體驗同軍訓/步操,正爆!!!好吸引呀><。不過就好多好復習嘅問題- -,又要買護鏡,又要買勞工鞋,入車底lu..不過憑星期三就好早就放(9點幾),平時都要15:00-17點幾先放,總之我一得閒就會番嚟您哋架啦!

聽日同後日我都得閒,唔洗番,我可以番嚟探您哋呀,e兩日都七七八八見到曬所有朋友同老師,係某幾個人唔係做咩扮見唔到我,佢自己知架啦。






訪客留言 (返回 Fish1024 的日誌)


boscostarz 於 2009-09-03 04:27 PM 發表:
我9月2日放學見到你急急腳甘走...
c0mm3nT`=']
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hsmhsmhsm4 於 2009-09-02 07:34 PM 發表:
今日見唔到你,but琴日見到,仲有你上去做咩?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我聽日都會嚟。
ps,您話我琴日上山做咩?試C4囉。
Posted at 2009-09-02 08:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]