我的戰地日誌
我生活嘅情況。
Fish1024
暱稱: Jaws
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-10-11
2013-08-23
不斷回憶過去~
為何我會參加了HKACC?
又做100問(因為太無聊...
文章分類
全部 (229)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我的WarGame團`論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 229
留言總數: 704
今日人氣: 3
累積人氣: 5455
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 9 日  星期三   晴天


又無聊嘅一日... 開心 分類: 未分類

今日淨係上英文堂,

個miss幾靚女- -

今日教點樣正英文卡片,

放10:25AM,

之後番咗屋企攞枝SCAR,

去咗荃威食撈,

見到兩個校工一個不知名男阿sir,

佢哋話“我認得你,你係果個成日攪事果個呀嘛",

我太出名啦- -

食完野去咗LPY門口俾咗枝野人,

跟住就番咗屋企訓校..






訪客留言 (返回 Fish1024 的日誌)


kapui14 於 2009-09-10 06:59 PM 發表:
★c0mmenT;'
要回bo^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kapui14 於 2009-09-10 05:34 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



boscostarz 於 2009-09-09 11:39 PM 發表:
c0mm3nT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



boscostarz 於 2009-09-09 11:16 PM 發表:
HAHA..邊個同你講架?!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]