我的戰地日誌
我生活嘅情況。
Fish1024
暱稱: Jaws
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-10-11
2013-08-23
不斷回憶過去~
為何我會參加了HKACC?
又做100問(因為太無聊...
文章分類
全部 (229)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我的WarGame團`論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 229
留言總數: 704
今日人氣: 0
累積人氣: 5426
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 19 日  星期四   晴天


第25日,,為何要使我得出這個病? 忿怒 分類: 未分類

點解?

點解要驚我?

點解要避我?

點解要玩我?

點解次次都要我開始講野先?

點解我當你哋係朋友,你哋當我係平常人?

點解要同我交朋友?我有咩好?

點解有事就揾我,冇事就唔理我?

點解次次都係我add你先?你驚我話你煩?咁姐係我add你,你會覺我煩?

點解我將你哋放喺第一,你哋就將我放喺最尾?

點解我明明有事做,都專程走出嚟陪你哋,你哋仲要咁樣對我?

你知唔知我好難受架,我有時一晚,有時連續幾日都諗起呢d野..

知唔知咁樣對我,我會好想死架?

知唔知宜家搞我到有咩病呀?

知唔知點解我宜家唔肯同人交朋友呀?

我講出嚟又有人會擔心我,唔講出嚟我又唔知會點樣自己呀,我唔想某人因此而流淚..

你哋知嘛?我每晚都喺到偷喊,你哋知嘛,唔喊出聲係發洩唔到出嚟架?

我唔艾出嚟係因為我唔想俾人話我“無事呻吟"..

我由離開中學到宜家都未有一次可以痛痛快快咁盡情發洩..

點解講我d衰野果陣一定要喺我背後講?

唉..唔知會唔會有精神分裂..

點解永遠只有Colonel真正關心我?

佢可能就係我家庭外最親果個,我之所以咁想打仗係因為只有軍隊先合識我..

就算陣亡,都有人會以我哋為榮,e個就係點解我唔索性自殺嘅原因。






訪客留言 (返回 Fish1024 的日誌)


l0nely_babi 於 2009-11-19 10:34 PM 發表:
其實你係度講緊邊個?
每個面對既野都唔同 最緊要係識面對佢
雖然有啲野唔係自己一個做就可以
但我覺得做好自己本份 就夠!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔係正係話一個人..
只於你所講嘅我都已經受夠..
我從小學一年班開始就係咁為朋友而過住d唔開心嘅日子..
Posted at 2009-11-19 10:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sumyu_0326_ 於 2009-11-19 06:34 PM 發表:
冷靜D;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

病都鬰咗出嚟,,我仲點冷靜呀?
Posted at 2009-11-19 06:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nicole414 於 2009-11-19 05:45 PM 發表:
吾好吾開心la:)
c0mm3nT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

又是這句,,謝`
Posted at 2009-11-19 05:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]