我的戰地日誌
我生活嘅情況。
Fish1024
暱稱: Jaws
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-10-11
2013-08-23
不斷回憶過去~
為何我會參加了HKACC?
又做100問(因為太無聊...
文章分類
全部 (229)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我的WarGame團`論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 229
留言總數: 704
今日人氣: 1
累積人氣: 5453
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 20 日  星期日   晴天


原來我都唔係好了解自己.. 疑惑 分類: 未分類

其實我係咩構造..?

我係由咩嚟練成..?

其實我係咪人類..?

點解我中意巴士..?

點解我中意當兵..?

點解我會中意妳..?

我自己諗咗一晚都諗唔到- -

琴晚成晚就係諗呢d..

只從我12歲去一個58日嘅游騎兵訓練營之後我就固執咗好多..

做咩都冇咁易放棄..

冇咁易投降..

其實係為乜..?

低能的想法,,

拎條通槍條通下個腦- -

唔明點解俾人呃咗都仲愛佢..

你唔好睇我中意當兵就係一個冷血無情,,

下下動刀動槍嘅人..

其實我份人好中立,,

唔中意戰爭,,

唔中意打交,,

唔中意殺人,,

中意環保..

係咪好矛盾呢- -?

我都唔知點解..

知唔知我點解咁想做巴士車長..?

有得坐唔洗勞動..?

咁我又唔中意坐中意企..

我又中意體力勞動嘅人..

我唔做d體力勞動嘅話會好悶的..

矛盾嗎..?

我俾某人飛咗之後我仲愛佢- -?

我唔知點解..

當初都只係qz同msn網友..

做咗一星期網友,,

我竟然可以無條件咁愛佢一萬年..

一萬年不變的愛對我宜家嚟講係做得到的..

但係佢問題我我中意佢d咩..

我唔知點答..

係我表達能力差定真係無條件..?

就算佢已經唔愛我,,

定係本身都只係我單戀..

我都會堅持..

宜家我嘅思想開始唔到我控制..

定係一嘅變化..?

唔知..

要先成為強者,必須清楚了解自己的性格,否則易產生漏洞。

呢個應該係我生存理由..

-------------------------------------------------------

講番今日,,

今日去咗打wg..

去到搞咗好耐都正係玩咗一場就走咗..

今日我同豐&皓文1team..

MT&輝同周成彥1team..

我揸M249 Para,,

冇想像中咁重..

之前我12`13歲果陣揸M60同M249 Mk2仲重..

今日冇殺到人..

俾人爆屎忽..

之後唔知皓文定豐爆輝牙- -

佢隻牙"賓"咗- -

我好好奇1.6J都打得賓就牙- -?

佢隻牙豆腐牙嚟架- -?

正題,,

正番MT同周成彥打豐..

豐2kill,,

Q曬..

我哋win..

之後因為輝要番歸睇牙所以走咗..

跟住又有兩個冇乜電..

所以散了..

番歸又冇野做..

今日係咁,,bye2!~

Rangers, lead the way!






訪客留言 (返回 Fish1024 的日誌)


boscostarz 於 2009-12-22 03:03 PM 發表:
Merry Christmas=]
c0mm3nT`囝一個=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Merry Christmas and thz your comment.
Posted at 2009-12-22 07:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



qINgLuI 於 2009-12-21 10:41 PM 發表:
C0mm3nT:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ
Posted at 2009-12-21 11:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



alice41400 於 2009-12-21 06:00 PM 發表:
comment
`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thz
Posted at 2009-12-21 06:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]