我的戰地日誌
我生活嘅情況。
Fish1024
暱稱: Jaws
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-10-11
2013-08-23
不斷回憶過去~
為何我會參加了HKACC?
又做100問(因為太無聊...
文章分類
全部 (229)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我的WarGame團`論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 229
留言總數: 704
今日人氣: 28
累積人氣: 5480
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 6 日  星期六   時晴時雨


今日周圍去.. 滿足 分類: 未分類

今日一起身就幫兩個老婆抹身
抹完之後喂三個仔食野
之後刑我同細佬食野lu
食完野去咗荃灣搭58m去屯門
點解今日行屯公好似特別耐嘅@,@"?
去到屯門未拆囧咗
聽日有得玩lu
喺屯門見到我同學同佢gf
之後我同肥輝去咗O.K買野飲
跟住搭260x去尖沙咀
點解260x咁多富豪超級奧林比安架-,-?
行得鬼死咁慢路程有長
去到尖沙咀MTR同P-MAN會合
之後去咗gi+買野
果到如果係第一次去真係好似天堂
間間鋪都冇店主的-,-
但有收銀處
個商場做緊優惠
憑係一間鋪買三樣野就有八折
三間鋪五樣野就有半價
我買咗美軍公發沙色排汗T-Shirt一件原價160宜家80
同一個噹噹原價5蚊變兩個半
肥輝買咗一個UCP色美軍公發美國國旗
同一個噹噹
P-MAN買咗一條美軍公發U.S.ARMY Tap
同一個"安全回鄉証"(真正係乜自己問佢,我講唔出口)
買完野都已經194幾lu
跟住搭港鐵去油麻地槍街
肥輝買咗舊電
跟住帶佢哋去揾手套同ESS風鏡
但真品同copy都太貴所以佢哋冇買
之後就番荃灣喇
番到荃灣就各行各路lu
番到屋企已經係203幾了
今日真係好開心
不過同571684一齊行街一定仲更加開心姐
唔講喇
聽日打wargame
可能係團戰
如果係我哋一定要win
win咗佢哋可以三個月唔洗交團費
希望我哋聽日會win啦
Good Luck Son!
Rangers, lead the way!
All the way!






訪客留言 (返回 Fish1024 的日誌)


hsmhsmhsm4 於 2010-03-09 08:10 PM 發表:
咩係安全回鄉証?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢封面係寫住"安全回鄉証",,
但打開入面係"安全套"-,-
Posted at 2010-03-09 11:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kapui14 於 2010-03-08 06:46 PM 發表:
c0mm3nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THz`
Posted at 2010-03-08 11:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sumyu_0326_ 於 2010-03-07 02:12 PM 發表:
c0mm3nT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THz`
Posted at 2010-03-07 10:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sumyu_0326_ 於 2010-03-07 01:38 PM 發表:
cM`=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THz`
Posted at 2010-03-07 10:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sumyu_0326_ 於 2010-03-07 01:37 PM 發表:
c0mm3nt.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THz`
Posted at 2010-03-07 10:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fxxk317 於 2010-03-07 01:09 AM 發表:
好得意既"安全回鄉証"
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈真係好得意囉-,-
THz`Cm.
Posted at 2010-03-07 01:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]