我的戰地日誌
我生活嘅情況。
Fish1024
暱稱: Jaws
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-10-11
2013-08-23
不斷回憶過去~
為何我會參加了HKACC?
又做100問(因為太無聊...
文章分類
全部 (229)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我的WarGame團`論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 229
留言總數: 704
今日人氣: 18
累積人氣: 5444
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 6 月 22 日  星期三   時晴時雨


2011-06-22 疲倦 分類: 未分類

琴日星期一..

唔記得做咗乜野..

所以冇打,,

哈哈

今日去咗荃中揾生蠔俾番d野佢..

之後又番咗屋企..

跟住..

好Q悶呀~

有冇有一日係有新鮮事架!?

呼~~~~~~~~~~~

我正係知我又想喊..

我終於可以聽Bescause of you聽到喊喇..

但仲未完成舒服番..

唉..唔知做咩成日想做番以前做嘅野..

例如

之前F.1識咗個fd..

我哋經常有傾有講..

一齊去網吧.

一齊搭車一齊番屋企..

但中三我退學後..

友情已分裂

大概兩個月前我為咗想忘記佢所以將佢msn同facebook都刪咗..

但係宜家有想+番佢嘅衝動

我個心已經有幾個星期冇痛過喇..

宜家又開始痛..

唉..

仲有之前玩AVA因入咗個團識咗個女仔

同佢又係有傾有講

但因一d野

我退團後連game,  msn同facebook都刪埋

連通知聲都冇

佢哋都唔知咩事

半年後先知我退團..

宜家又想揾番佢..

仲有個腦成日諗起2009年10月發生過的事..

嗯..

初戀的果4日..

88啦..要我再拍拖..

冇可能架喇..

我日日著軍裝出街只係逃避緊呢樣野..

我要澄清!我玩童軍絕非因要識女仔先玩的..

都係冇野講喇..

Rangers, lead the way!

All the way!

Hooah!!!






訪客留言 (返回 Fish1024 的日誌)


ak47970327 於 2011-06-22 12:20 AM 發表:
cm........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]