| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|


|

| 2005 年 10 月 26 日 星期三 |
 |

|
| 返學* |
今日7點1起左身~整整下野~
陳妍妍就打電話黎喇~跟住就系牙mo打黎~
7點7先出門口~行得勁快咁~
返到學校~俾miss捉"物"~記左個名~><
上到班房~
閱讀堂:睇報紙+選10大新聞~
中文:分組做野~不過就系度傾計~
數學:小測~
但系吾記得左帶計數機牙~
不過好彩miss馮借左部計數機俾我姐~
thz miss馮~>3<
小息:抄英文功課~
英文:一時就聽書~一時就抄返化學既筆記~
小息:溫化學Quiz~
化學:Quiz,雖然溫左,但系都要出cat~
跟住上左實驗室做實驗~做錯哂~==
lunch:食飯+去左地理室開會~
全方:入左hall~睇話劇~
做話劇果度有條仔好令仔嫁~

個個都系咁講~有時仲覺得佢好似Edison tim~
放學:落左留下做Dictation Corr tim~
5點閃人~去左m記門口等家姐~~~
再去行街~
|
刊登時間︰2005-10-26 09:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |



|
|
波波 於 2005-10-29 01:46 PM 發表:
hihi~係咪好驚喜呢~!
你都要去我日記呀~
我info有呀
|
網主回覆
真系好驚喜囉~XDDD
得閒先去喇~
就黎測驗喇都~
我e d咁乖既要溫書牙~ Posted at 2005-10-31 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|