| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


|

| 2006 年 4 月 14 日 星期五 |
 |

|
| 肥B,,,*生日快樂>33333333<""" |
今日悶到嘔電牙..."
冇人約ME出街><"
所以就系屋企睇電視LA*
熒熒講得好岩....
我是個電視迷>V<"
仲有一件事我想講嫁...*
就系..........
肥B"
生日快樂>33333333333333333333<"""
HAPI BIRTHDAY***
祝你愈黎愈令仔LA*
|
刊登時間︰2006-04-14 11:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |



|
|
呀毛_+]] 於 2006-04-15 10:59 PM 發表:
hihi!!!
我黎撐你場呀!@.@
開心唔開心呢!!!
算喇!!!
我都知你會好開心!!!
win左個,,,好開心,,呀,!!!!!!!
雖然我地唔係第1,,,但都好好嫁喇!!!!
=-="係咁,,,,88~~~>.<"
|
網主回覆
多謝哂WO*
不過都系要我叫既-0-"
系囉系囉,,,我都覺拎第3好好嫁LA*
GD GD*** Posted at 2006-04-15 11:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
bb 於 2006-04-14 11:24 PM 發表:
|
網主回覆
吾洗多謝WO*
應該既>V<" Posted at 2006-04-15 11:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|