| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 3 日 星期六  |
| 2009-10-03 |
分類: 未分類 |
還記得昨天晚上.
悶了
我和同班同學一起無聊地在玩跑跑卡丁車..(開心的說)
haha..大家估不到我那麼厲害.._(超勁的說_)
hehe..何b,,丁丁..我們何時再隻抽..
_
Mid-Autumn Festival
姐係中國既中秋節
同大家講聲中秋節快樂先啦...
雖然我今晚可能會返hometown陪唔到你地過中秋..
但係我個心仲係你地度過wo..
人不在....心還在..
我對你地係米好好呢..
--我都知係+啦..---
haha..今晚返hometown同d表e甥BBQ擔下燈籠..睇下圓圓既大月光..
淋住都OK開心..
點解OK..因為中秋節唔係同你地過SO唔係超開心..
係啦...唔講住..
不過點都好啦..今晚睇住圓圓既大月光戈陣..要記住有我呢個開心果FISH...__(bonAQua)---wo
haha,,笑了
今日係誠誠既大日子../
誠誠牛一大快樂.
❤❤CoMmEnT =]
|
| 發表時間:2009-10-03 12:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
.............. 係度講番句右無聊.右好笑ge中秋節快樂!! 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
|
網主回覆
haha,,快樂..
Posted at 2009-10-04 04:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thxx.. Posted at 2009-10-04 04:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
DOD2 於 2009-10-04 12:43 AM 發表:
中秋節翌日快樂>,
|
網主回覆
我地一齊快.. Posted at 2009-10-04 04:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈..中秋節快樂.. Posted at 2009-10-04 12:41 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
haha..我地一齊快樂.. Posted at 2009-10-03 06:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
快樂.. Posted at 2009-10-03 01:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
快.我地一齊快..HA Posted at 2009-10-03 01:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|