♥-BOnAQua___  NeVeR  GiVe  Up_
Fish770
暱稱: 小肥肥
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
♪O'cLoCK..
最新文章
2009-11-09
2009-11-08
2009-11-06
2009-11-04
2009-11-03
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 738
今日人氣: 6
累積人氣: 4416
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


2009-10-03 分類: 未分類

還記得昨天晚上.

悶了

我和同班同學一起無聊地在玩跑跑卡丁車..(開心的說)

haha..大家估不到我那麼厲害.._(超勁的說_)

hehe..何b,,丁丁..我們何時再隻抽..

_

 

 

 

Mid-Autumn Festival

姐係中國既中秋節

同大家講聲中秋節快樂先啦...

雖然我今晚可能會返hometown陪唔到你地過中秋..

但係我個心仲係你地度過wo..

......

我對你地係米好好呢..

--我都知係+啦..---

haha..今晚返hometown同d表e甥BBQ擔下燈籠..睇下圓圓既大月光..

淋住都OK開心..

點解OK..因為中秋節唔係同你地過SO唔係超開心..

係啦...唔講住..

不過點都好啦..今晚睇住圓圓既大月光戈陣..要記住有我呢個開心果FISH...__(bonAQua)---wo

haha,,笑了

 

 

 

今日係誠誠既大日子../

.

 

 

CoMmEnT =]

發表時間:2009-10-03 12:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Fish770 的日誌)


Vanness7hou 於 2009-10-04 09:38 PM 發表:
中秋玩跑跑嗎- -!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wai66557542 於 2009-10-04 01:50 AM 發表:
..............
係度講番句右無聊.右好笑ge中秋節快樂!!
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha,,快樂..
 
Posted at 2009-10-04 04:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jenny1312 於 2009-10-04 12:46 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thxx..
Posted at 2009-10-04 04:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



DOD2 於 2009-10-04 12:43 AM 發表:
中秋節翌日快樂>,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地一齊快..
Posted at 2009-10-04 04:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



RaiN0109 於 2009-10-03 10:48 PM 發表:
牙肥.!
中秋節快樂;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..中秋節快樂..
Posted at 2009-10-04 12:41 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Daisy199453 於 2009-10-03 03:04 PM 發表:
fish 中秋快樂呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha..我地一齊快樂..
Posted at 2009-10-03 06:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



car_man_ 於 2009-10-03 01:21 PM 發表:
中秋節快樂!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

快樂..
Posted at 2009-10-03 01:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



carol951110 於 2009-10-03 12:53 PM 發表:
中秋節快樂wo'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

快.我地一齊快..HA
Posted at 2009-10-03 01:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]