Fish日誌
FishMan318
暱稱: FishMan
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-29
2010-06-24
2010-6-12
2010-06-07
2010-5-28
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 21
今日人氣: 2
累積人氣: 883
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 18 日  星期二   晴天


2010-5-18 愉快 分類: 未分類

人生真的很趣

我自己ga人生都有好多事

我自己上網都只係希望講低一D開心野

到了自己長大後,睇番

都只係回憶開心事

如果講低一D唔開心野

佢會令你睇番之後

你本來放低左ga野,拎番起

雖然話你好想有人關心一下

咁不如直接同朋友講曬佢

我相信會比係網上講更加好

最後,我想問

你係希望你d朋友睇到你講開心事

同你一齊笑?

or

希望朋友秒秒鐘都擔心你,

同你一齊唔開心?

(我就好好運,有個知己,我咩都同曬佢講,最起碼一百人只有一個人知道我唔開心,其他個99人,都唔會一見到你,就知道你係死頂,擔心你幾時會頂唔住)






訪客留言 (返回 FishMan318 的日誌)


FreakySze 於 2010-05-19 08:40 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SSiuYiu_128 於 2010-05-19 04:22 PM 發表:
但係我始終都覺得...
真正既朋友寧願想去關心你 好過咩都唔知,
最少 同自己信得過人既人講, 會開心d=]

coMmEnT**
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]