人生真的很趣
我自己ga人生都有好多事
我自己上網都只係希望講低一D開心野
到了自己長大後,睇番
都只係回憶開心事
如果講低一D唔開心野
佢會令你睇番之後
你本來放低左ga野,拎番起
雖然話你好想有人關心一下
咁不如直接同朋友講曬佢
我相信會比係網上講更加好
最後,我想問
你係希望你d朋友睇到你講開心事
同你一齊笑?
or
希望朋友秒秒鐘都擔心你,
同你一齊唔開心?
(我就好好運,有個知己,我咩都同曬佢講,最起碼一百人只有一個人知道我唔開心,其他個99人,都唔會一見到你,就知道你係死頂,擔心你幾時會頂唔住)
|