今日原本搭7點8班車...以爲有位坐....點知..又係企位!!
不過.神既恩典呀!!!!!到左最尾屯門泳池站..冇啦啦有人下車..
我就有位坐了!!!好開心呀!!!之後就靈修..讀經!!!^^
返到公司已經遲左到了...9點2先返到!!==""第一次遲左....唉..

之後好有精神做野(因爲在車中睡了)...又是copy and paste!!
my head講希望今個星期要入哂30份Excel!(每份20頁以上)....
不過我盡力啦..入到就入啦!!!咁多..入到眼到痛呢!

好開心呀...佢話星期五俾我試做reception(forget the word lu)
即係接待員....都好有得試....又多一樣野學了!!
放了工...返教會因爲要等齊人先去食野...(同檬檬慶祝生日)
咁我就彈琴..亞balled睇住我彈....哈識唱0個0的彈得唔差...
唔識唱既就好差努力中....努力中!!^^加油!
其後去了石排附近食shi司.....真係好好食呀..好抵架!!!!
有機會你地去試下啦!!!!冇介紹錯的!~
有好多人去呀..連安俊哥同5寶姐都去左!!=0="好勁呀!!
食完又返家..佢地飲野我就走左了!!!!!!!!!!!!!
~*超級P.S:英英..不要太傷心呀!!我地會支持你的~
你看看你的左右邊多左個人..個0個人
就係耶和華了!
~*今天又俾佢地講我同忍者龜(波仔)..我只好
.................
~*生日快樂呀!!!!靚檬^^

|