呢2日都去左玩攤位...
唉...
拎左幾隻燈籠...
好吾中意同人line up....together
有個人玩搖搖...好勁啊...
2個都ok!
抽獎抽吾中我....
好想要個條keroro & tamama 毛巾....
可惜吾到我選....
d表演= =....
今日可以同真馬影相...
好驚距+_+
白色架...好似白馬王子^^
免費拎相....
啊妹去玩車仔....
個工作人員幾靚仔架...^^
哈...
一直搵機會影相><
唉唉...
隨筆....又未做.....
希望愈大
失望愈大
勉強沒幸福
只會造成更差的結果
命在你手中