依家已經係12月27了..- -
經過幾個鐘頭ge忍耐...
終於做曬d功課拉!!
好值得紀念!!
忍埋個exam...
就可以放假拉!!!!!!!!!!!加油!!!
全日係歌聲同功課中渡過ge一日....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
我都好想好似人地甘...
節日有人陪我出去玩...
可惜...無...
原來無論係大陸定香港...
節日都會好寂寞....
走在街上...
面對著...
熟悉的街道...
陌生的面孔...
完全...
沒所謂的安全感...
只有睡覺最舒服!
哈... |