.
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 18 日 星期五  |
| ﹌﹌keep smile ×" |
EXAM終於完左LU..=]
不過死得刀幾轟烈..= =
特別係TODAY~~完全矛溫過..
D VB 5記得晒..勁!!
唯有下學期再++油LA~~T^T
不過EXAM前最后果堂VA好好好好好HAPI..
向我'S目標又邁進一步LU..><
講下我隻腳指先..
好多FD刀問仲有矛事..點解咁耐刀5好
其實我隻腳指矛事+喇..
睇左E生..整好+喇..( 好痛..T^T )
BUT..呢排5着得鞋...
呢幾日凍比較慘左小小咁姐..
多識各位鄧過我慘'S朋友們..=].THZ..
講番TODAY..~~
好對5住TIFFANY..
陪5到你出..
因為外星貓要冬眠zzZ..-V-
下次補番下~~=]
好期代下個星期6><
因為果日係外星貓'S生日..
希望會HAPI LA..
名位FD..見到面係咁兒講句"HAPI B'DAY"丫..=]
咩禮物刀5 CARE..有心就得+喇..
淨係一句"HAPI B'DAY"我刀好HAPI+喇..=]
仲有..係到祝各位一月份生日'S人..
HAPI B'DAY!!
|
| 刊登時間:2008-01-18 11:36 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 143 | »
|