.
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 2 日 星期一  |
| ﹌﹌keep smile ×" |
超眼訓..
隻耳仔成日5舒服..
一整到小小就超痛...
這樣根本就不會睡得好吧..
呢D日子仲有排撐..唉..~~
PTH..OK LA...刀5知UP咩好...
HIST..D VB 5 記得晒..勁..!!
MATHS...咪提..
CHIN...悶..
LUNCH..A YEE好好笑..
PE..SIX~!
今年無引像分比!!!
SHIT..今年PE 5洗合格LA..
考體能果次就腳傷..
今次又耳仔傷..
玩咩?!有補考..
BUT第日考GEOG+PTH+MUSIC...
仲有我隻耳仔咁...
考鬼考馬咩...唉..HATE~!
題外話...
好想去PARIS...
好想遊晒成個FRANCE...!!
DREAM~~~~~
好..!!TARGET..~!!
同CHRISTY一齊努力..!!
FD子們為我們打打氣5該~!!
|
| 刊登時間:2008-06-02 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 143 | »
|