| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 13 日 星期三  |
| ))__悶 哇*]] |
分類: 未分類 |
h0悶 哇-0-''
禾又係6點醒左無訓-[]-''算))TcT''
係廳度堡[變鬼]-()-''怕怕]]
不過禾都睇左5次喇-ww-''
睇多次-vv-''[第6次]算了耶/..\
跟住訓著左-0-[好野]
9點半俾老豆calL禾吵醒...頂,,天立地呀iiiii
++咪起身囉++/()\
aNdtHeN玩電腦[正在打Q00zA耶]
Any2點黎禾屋k*^*
咁既一日''就過去嚕]]
請留cM fD子們
|
| 發表時間:2008-02-13 09:51 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
☆◤血姬½◢☆ 於 2008-02-14 11:17 AM 發表:
cm =〕
|
網主回覆
飯 焦 呀 哥'' Posted at 2008-02-14 11:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KaRy/* 於 2008-02-14 11:10 AM 發表:
堡碟不如打機= = 仲要咁早起身冇黑眼圈就奇喇@@
|
網主回覆
無 心 機 打 ma Posted at 2008-02-14 11:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tung 於 2008-02-13 08:18 PM 發表:
Cm=]
|
網主回覆
飯 焦'' Posted at 2008-02-14 10:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
- k0eY。 ♥ 虫 ™ 於 2008-02-13 03:41 PM 發表:
甘多人留Cm比你 ` 叫我留做咩喎 ,, XPP
|
網主回覆
好少炸
>XX<'' Posted at 2008-02-13 04:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Kanix 於 2008-02-13 01:52 PM 發表:
留個cm比妹先=]
|
網主回覆
多謝呀哥=] Posted at 2008-02-13 03:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
T.c_CYL=]` 於 2008-02-13 12:51 PM 發表:
留了c.M比你哇@@
|
網主回覆
飯焦T.c=] Posted at 2008-02-13 03:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
x]飯焦梨既cM'' Posted at 2008-02-13 03:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
釦 於 2008-02-13 11:26 AM 發表:
CM..=]
|
網主回覆
梨係...
Posted at 2008-02-13 03:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
h0 呀]]
禾+梨好友nA不如'' Posted at 2008-02-13 03:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
飯焦梨既cM
Posted at 2008-02-13 03:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|