| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 15 日 星期六  |
3.14返教會!`不錯;;幾h0玩na=]  |
分類: 未分類 |
今日`
俾k0ey拉左返教會!`
初頭刀0k驚既;;
因為d人吾識呀ma-3333-
後尾覺得h0似吾係我想像中咁悶-口-
仲h0玩tim!`
跟住唱詩歌同祈禱`
就有d無奈-vvv-
一開頭我地玩{我係雄啤啤`}
不覺意就輸左`
要出去-0-
刀幾驚呀`
吾記得人名呀ma;;
後黎係度講耶穌個d na!`
講完`
我吾返得崇拜`
baba吾俾-3333-
就返屋k做乖乖女=]
無乜心情打bl0G`
s0就咁無聊`
刀有d吾開心-0-
旦吾知點解;;
|
| 發表時間:2008-03-16 12:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thz* Posted at 2008-03-21 11:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
0k!`
我就俾個大大的cM子俾你=] Posted at 2008-03-21 11:03 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
魚皮 於 2008-03-18 01:32 PM 發表:
返教會幾好玩丫 多D返呀
|
網主回覆
你係..
魚皮!?
點會有我bl0G架-V- Posted at 2008-03-21 10:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
0k!`
我會常常去睇睇架=) Posted at 2008-03-21 10:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小慧子都上黎十卜你...=]5...你返教會嫁咩?真係好乖乖女喎> ﹏
|
網主回覆
thz*
小慧子sUp我=]
我刀會去你個bl0G子回cM的;]
當然乖女na!`xp Posted at 2008-03-21 10:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
♥`小儀子..×! 於 2008-03-16 05:36 PM 發表:
蚊蚊`
我刀試果冇啦啦吾開心也-33333-
不過一有陪就冇事喇`xp
我陪蚊蚊喇貢-\/-`
大大的cM`
|
網主回覆
h0的=]
有小儀子陪我開心屎了!` Posted at 2008-03-21 10:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|