| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 11 日 星期五  |
| `4;3-4;11=) |
分類: 未分類 |
4;3
非常五願意咁跟左老豆返大6;
1過左羅胡-竟然要飛仔過欄杆-_-
刀五知係咪黑店`
根住坐左10小時既車-口-
我狂訓-3-<-因為除左訓m0野h0做;;
仲要同D弱至伯伯1齊左-x-
4點鐘到落左去食午飯..
然後過左個h0似青馬大橋既橋@V@'
到8點幾-到左目的地LU~
鄉下D人狂叫我食多D-3-
想食肥我咩/333\
但係識左個好朋友=)
佢h0令女的;;
我地2個傾解傾到夜晚12點幾先訓xP
4;4
去左拜山`
拜到我差D死左-_-
D草多到乜咁`
有我成個人咁高l0r-3333-
D泥又滑;
仲要放砲獎-0-
D聲超響l0r;
仲要連續拜左3個墳墓/333\
下奏同研去左買衫=)
4;5
刀係拜山-_-
又係咁辛苦l0r;
不過下有錢收我咩刀肯架na=)
夜晚去左買野`
he;
4;6
收拾包袱走佬..
太開心na=)
不過我係駕車到嘔-_-
好落臭囉`
唉;返黎食野刀食五落就訓左`
第2日仲要返學/333\
我差五多40度-_-五入得門口-0-
好彩`past左=)
放學;好累;拿拿聲返屋k做乖女;
4;7-4;9考試`
4;11
金日整回鄉證=)
h0快返左屋k;
不過俾老豆子軟禁.\_/.
詳情五講na;
五見我咁耐;
仲算有個cM掛-_-
|
| 發表時間:2008-04-11 05:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
娜子 於 2008-04-29 10:01 PM 發表:
CM牙,,,=]
|
|
|
LoVeYaKo 於 2008-04-29 09:58 PM 發表:
比個大大既cM仔 比你...... 開唔開心呀??!
|
|
|
旦旦 於 2008-04-29 09:58 PM 發表:
多謝令仔哥哥我naHxd
|
|
|
♥`小儀子..×! 於 2008-04-24 05:02 PM 發表:
蚊蚊蚊蚊蚊蚊蚊蚊蚊蚊蚊蚊蚊蚊蚊蚊蚊蚊蚊蚊 吾知你會吾會上泥睇ah,,
不過我一定會支持你打落去架-333333-
因為我日日刀有睇的,,
所以蚊蚊吾好吾打也-0-`
果果刀想睇蚊蚊果日做果D咩架`x)
|
|
|
King A 於 2008-04-23 08:15 PM 發表:
cm來了......大家一齊癲 XDDDDDDD
|
|