I love
Y0U*``
MORE
TheN
Every*
OnE
♥`淫siu蚊.小bb<3    
-      .Smal! mAn; ♥²帥小蚊;)
我愛你這秘密誰願意去證實._.v`

Endure ×BreakiN.* 跳舞`曳大人是也\_/囧
; 無辦法讓你牽掛; 竟算是你情人??-_-v'
FoeverLoVe
暱稱: .★`淫siu蚊^3^
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« March 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
老母ahh-_-'
放棄吧`a0a;做回開心的...
Del文-__-!
5.10`;]玩得好正XP
5.8`電話呀-3-'
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 176
今日人氣: 37
累積人氣: 3052
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 1 日  星期四   晴天


`太多起起跌跌拉\3/ 分類: 未分類

各位`!
無打日誌既呢排實在發生太多野拉..`
起起跌跌`
班人五知想對我點-_-
1時對我好好;1時就同D人狂講我D野囉-v-
仲有某某;我決定放棄你拉!
我亦刀五會再鐘意男仔<可能拉>
因為俾我睇清男仔係咩樣..
我地班既亦1樣;
網上的亦1樣..
呢排發生既野終於係琴日1次過發涉出黎..
點發涉呢`我喊左成個Lunch;
夜晚;
爸同我講有可能同媽分手-v-
叫我五好同媽講;
但係我五想媽傷得越深`就講左拉-3-
媽可以講係知左1半`同佢傾左陣;..
佢刀終於要同佢講分手..
咁俄緊係問返樂拉..
佢話係呀!多得你拉!凸_凸
我話`咁我刀五想媽hurt咁深即;
同佢吵左好耐..
亦哄媽五好介..
爸刀話..無feel就無feel`五可以再頑留!
個陣時我真係好五理性..我竟然鬧佢`
可能我靜係識林受害人個面;
五識林樂既感受`
男生就係咁;好快厭炸\3/
鬼叫佢令仔`!多人溝咩<3
呢個消息好快傳左去我個m群度;
勤傾傾下就話我五理性`
無用腦林野..
我仲係咁同佢吵囉係`!
金朝起身林返..係我錯..`
1直刀係我意氣用是..!
林返勤同樂同我講既野..
覺得我自已太幼稚..
 無林過前因後果..
靜係識講講講`幫住個受害人..
無林過傷人個個刀有佢苦衝..
可能媽刀五想我咁話樂架`
勤刀講得我岩`我根本無用腦林野..
勤`其實你刀係為我好..
只係你為人好既方式太串`
令我接受五到..
成績我真老爸以經知`
佢日日刀同班主任傾我係學校點-v-
佢俾我2個禮拜炸`!
2個禮拜我仲咁曳`老師話我五專心上堂既話;
佢決定辭職五做`!返學跟到去學校..
未放學就黎接我-____________-
我去邊跟我去邊..
我五想俾人管呀..
但係我真係無心機上堂`上親就訓呀訓;
落堂就玩呀玩;
癲呀癲`
爆粗呀爆粗;

上中文堂`個miss講左段野;
經歷-思維-聽說能力-才能-行為-習慣-性格-選擇-命運.
依家我以經去到選擇個度`睇我點撿即!
撿繼續努力讀書好`定係成世出街呀出街!
有日老爸同我講..
我越黎越似飛女拉!
聽左後好驚-v-
其實我心入面係五想曳架`但係控制五到..
唉;我靜係講左1小部分炸-3-
你地cM五cM刀好..

仲有`
小啤生日大快樂哇..


發表時間:2008-05-01 10:05 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 FoeverLoVe 的日誌)


forever_idee 於 2008-05-12 07:39 PM 發表:
蚊,其實你都有成熟到=)起碼有檢討過自己,唸番件事,甚至係企係人地既角度去唸..至於你控制吾到自己..我都吾講咁多野啦/最尾決定既都係你自己^^大個女就自己唸下應該點做啦...
我努力緊架啦{為左吾轉校,為左你地班FD}你都要加油!上一間自己滿意既學校

By:::豆腐
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JOYCE_1314 於 2008-05-01 05:09 PM 發表:
你話TuNg同樂分手...佢地都係為對方好
你吾洗咁吾開心
你仲我地班好朋友
你仲有M群
希望你可以開心D喇...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siutung123 於 2008-05-01 11:15 AM 發表:
`他都是為我好的...他只是不想我傷心;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



popo07147 於 2008-05-01 11:01 AM 發表:
多謝你比我的生日大快樂唷
p.w我系小啤唷>w
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



♥`儀子..×! 於 2008-05-01 10:14 AM 發表:
蚊蚊,,

吾好理果家野喇`

只要你做好自己"

我林你巴巴同媽媽同開心架,,

就算佢地分開左知道有果甘乖既女,,

刀可以做番好朋友架ma-v-`

勤哥的確有時系咸左D,,

串左D,,

不過有時佢真系好關心同明白我地架`

仲好識林天-3333-

大哥哥果然系大哥哥`xp

be hap!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯: )
你講得好岩既`
勤的確有時咸D`串D-v-
不過超明白我地心入面林咩;
Posted at 2008-05-01 10:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]