-琴日終於補考完喇 開心^3^
-補考完就打電話比隻婆睇下佢係邊
-之後過左去搵到 去到佳景戈頭'
-諗住食m記架 點知隻婆又食左-.-
-之後佢話陪我食 就去左寶得食野
-食完野就搭車番屋企lu
-之後都送埋佢番屋企
-then 我番到屋企打左陣機 悶悶地
-同隻婆傾msn 但係都係有d悶
-突然 軒哥打黎叫我出去打機
-so出左去 落到去唔係打機- -
-係睇人打機lo oh shit !!!
-6點幾 開始打機lu
-之後隻婆打黎叫我即刻過永樂
-過到去 等佢黎 就入去睇'
-套戲真係好好笑^3^
-睇完就同老婆行左一陣
-去到水x尾-.- 見到鄧賓佢地成咋 (鄧賓 今次你見到我條女喇 唔好話我收收埋埋啊 ka')
-then落左國華搵平 之後去搭車
-陪左老婆番左屋企樓下戈邊戈個公園
-吹左陣水就送佢番屋企喇
-之後我就過左 '3x' 搵平
-打機打到2點幾 當中戈段時間同老婆sd msg' (開心 )
-之後番左屋企lu'
|