唉............考曬試派曬卷啦!!!!正1PK呀><
冇科掂掂掂∼∼∼∼真係好鬼失望!!!
點解我會變成咁呢??以前既我究竟去左Where呢??
我做左錯左d咩呢??錯左係邊呢???
唉唉.........嗚嗚T_T
真係好想喊∼∼估唔到∼∼我誓都估唔到maths會屎到呾勁秋
收到分卷果陣已經講唔到野∼><亦都冇野可以講
番到座位坐低,.,有想超想喊既感覺突然出現
好鬼無奈..之後就扒左係張檯到啦!!!
再加上果日既前1晚jazz比賽去到好夜先番
搞到差唔多4點先zZzz∼∼SO有D好攰!!
再加上【27】既分數令我好無助頓時.......>>
真係好想大叫............
仲有呀><英文都唔好得去邊.,..(39)
IS雖然係合格但有鬼用咩∼><@@咪又係全班最尾果個!!
頂佢呀∼∼∼同上次差成20分<>
++++++++++++++++++++++++++++
原來1旦出事,∼∼是會搞出這樣大的事情!!
點解要咁對我地兩個呢?話曬當初我地都有勤力過呀
都有叻過,,,俾人讚過既機會呀..
點解依家要咁對我地呢?就連小小既憐憫都唔肯俾我地\即使係...
你降罪俾我咪好囉∼∼點解要累俾佢呢??
佢已經有好大既壓力嫁啦∼∼你唔覺得太過分咩?
再加上我唔明佢有咩錯喎..我就話已經衰左..貪玩糟塌自己姐
咁關佢咩事呢@@@...同佢傾電話果陣聽到佢D語氣就知佢好唔HAPPY
仲要俾人鬧俾人睥......咁算係點先??
俾我見到佢地我實打X佢∼∼
唉.........最終我都係喊左出泥!!!@
|