2006 年 6 月 11 日 星期日  | |
沒什麼 ~ ! |
今日都冇乜野做既 ! 但今日都幾自由嫁 ~ !
點解 ? 唔話你地知 ! 等你地心思思 !
哈哈 ~ ! 仲之今日冇人睇著啦 ~ !
但係睇日有野要默同埋測 ! 所以今日都要溫下書既 ~ !
但我又唔係好想溫呀 ! 最衰咁快就考試 !
如果唔係 ! 我先至唔咁快溫呀 ~ !
嗚嗚 ................... !
聽日要考音樂呀 ~ ! 我都未唱好呀 !
好似好難聽咁呀 ~ ! 真係慘呀 !
希望聽日有一把甜美既歌聲啦 ~ ! ^^ !
考好呢個試啦 ~ !
|
| 刊登時間︰2006-06-11 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 9 日 星期五  | |
一齊黎支持我啦 ~ ! |
各位朋友們 ! 真係好 Sorry 呀 ~ !
咁多日都冇寫到 ! 令到你地唔可以睇多d我既生活既點點滴滴添 !
哈哈 ~ ! (講下笑喔 ! ) ^^ !
係呀 ! 近日都有好多科要考呀 ~ ! 好多好多呀 !
唔知點呀 ~ !
好似 ......... !
唔知點講好呢 ~ ! XD ! 仲之都好忙下啦 !
希望你地能支持下我 ! 留多d言 ~ !
咁我就可能會好d嫁啦 ~ ! 唔該 ........ ! ! !
今日係考普通話呀 ~ ! 都係普普通通咁啦 !
但係話洒都係最後一次既考試 ! 點都我會努力以赴嫁 ~ !
但有左你地既支持 ! 我林會好好多嫁 ~ ! ^^ !
係呀 ! 就快考試啦 ~ ! 我林都好少時間先可以上黎打啦 ~ !
嗚嗚 ..................... !
好唔捨得呀 ! 如果你地留多d言既話 !
我都會考慮下既 ~ ! ^^ ! |
| 刊登時間︰2006-06-09 06:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 4 日 星期日  | |
幾好 ~ 幾好 ~ ! |
今日我都幾開心嫁 ~ !
因為我今日花左好多心機去整我個日誌 !
最後都做完 ! 我都幾鍾意 ~ !
但如果有埋多d既意見就仲好啦 ~ !
今日我都問左幾個人 ! 佢地都話幾好喎 ~ !
我都好開心 ~!不過 , 都有待改善 ! ^^ ! 哈哈 ~ !
希望我愈改愈好啦 ~ !
聽日又要返學啦 ! 我都未休息夠 ~ ! > . < ~ !
不過 , 都冇可能嫁啦 ~ ! 隨便講下姐 ! 哈哈 ~ !
今日呀樺個日誌又改左呀 ~ ! 哈哈 ~ !
都ok呀 ~ ! 起碼好過之前啦 ~ !
但我依家睇返之前一開始個d日誌 ! 覺得唔係好靚 ~ !
可能因為依家多左好多野選 ~ ! 唔似得之前 !
好啦 ~ !
又要開開心心咁迎接璀璨的明天啦 !
哈哈 ............. ~ ! |
| 刊登時間︰2006-06-04 08:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 17 | »
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|