唔知點解...最近成日都諗起以前哥D唔開心GE野!!每次當我一諗起GE時候...我GA眼淚就會好自然咁流左落黎...就算我張D淚水抹走!!但係都依然不停咁流!!我真好希望可以張以前ge野放低!!從頭黎過!!但係我依然都係放唔低!!我想變得堅強d!!但眼淚始終都係唔箏氣!!!我已經好耐冇try過開心ge滋味啦!!!依家每日得來ge都係唔開心!!我真係黎崩潰啦!!我已經支持唔住啦!!點解......打打下.....d眼淚會流出黎ge??有邊個可以做到我ge"止淚藥"呢???"請替我抹走眼淚,不要再讓我哭泣,可以嗎?"
--------------------------------------------------------------------------------------傷心已變成追憶,過去只能回味!但我放不下這個包袱.....
|